Tuesday, February 5, 2013

Sabar & Penyabar....

Assalammualaikum...

hari ni saya just nak share dgn kalian pasal Sabar &Penyabar..
hidup kite ni x kan lari dari pelbagai masalah,dugaan,rintangan dan yg same waktu dgnnye...hehe
tp kte sebagai hamba Nya perlu redha dgn setiap kehendak Nya.Sy just nak bgth yg senjata yg sgt penting dan yg perlu untuk menangani dugaan ini ialah sifat SABAR...krna sabar ni adalah sesuatu yang cukup indah dan amat sukar untuk ditakrifkan dengan terpeinci dengan definisi-definisi yang lengkap.tiada sebab lain untuk saya menulis pada kali ini melainkan menceritakan pengalaman aku sendiri,kerana saya hanya mampu menulis dengan pengalaman saya sahaja.hari makin hari dugaan demi dugaan yang melanda.Sabar...Sabar...Sabar...

Sekian,
....moga hari ni lebih baik dari semalam...

No comments:

Post a Comment